Acabo de veure lo últim en moda per teletreballar. He llegit diverses vegades que cal teletreballar vestit decentment, no amb pijama, sobre tot si has de fer alguna videoconferència. Sempre n'hi ha que se les pensen totes!
http://www.businessbib.net
9.4.07
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario