5.4.07
Una experiència de teletreball
Una experiència de teletreball d'un estudiant de la UOC. Sempre dic que si ets un bon estudiant a la UOC pots ser un bon teletreballador. El sistema d'estudi és un molt bon entrenament per teletreballar.
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario