El proper divendres 13 d'abril he de baixar a Tàrrega per participar en les II Jornades d'Informació i Orientació Laboral per a Joves que organtiza l'Ajuntament de Tàrrega.
He preparat una presentació per fer-la servir com a guia.
6.4.07
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario