9.9.06

No hi ha massa cosa

Segueixo preparant el curs de desenvolupament del teletreball, i em trobo que no hi ha masses pàgines relacionades amb aquest. I les que trobo no és que estiguin massa actualitzades que diguem!

www.teletrabajo.es, canaltrabajo.com, discapnet.es, centraldeteletrabajo.com, laboris.net, agoratel.com, evirtualwork.net

Aquestes i altres que ja estan a la llista d'enllaços d'aquest bloc són les que em semblen més correctes.

No ho entenc. El teletreball, sota el meu punt de vista, té moltes més avantatges que desavantatges. Perquè no és promociona més?

Se m'ha ocorregut que des del Telecentre, ajudaré als teletreballadors freelance que tinc. Farem un directori amb tots els teletreballadors que vulguin que estiguin a la comarca, ordenats per activitats. Ara mateix penso que tinc: il·lustradors, dissenyadors gràfics, avocats, escriptors, tècnics forestals, fotògrafs, traductors, dissenyadors web, programadors. Si m'hi poso en sortiran més.

No hay comentarios: